Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

Tips Διαφήμισης

Tips Διαφήμισης
10 μικρές συμβουλές που μας βοηθούν να δημιουργήσουμε αποτελεσματικές διαφημίσεις.
1. Πριν ξεκινήσουμε να διαφημιζόμαστε, να σκεφτούμε για ποιο λόγο θέλουμε να διαφημιστούμε και τι ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε. 
·        Θέλουμε να παρουσιάσουμε ένα νέο προϊόν ή μια νέα υπηρεσία;

·        Να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης μας;

·        Να προωθήσουμε μια νέα προσφορά; 
2. Ξέρουμε, που και σε ποιους απευθυνόμαστε. Αφού είμαστε σίγουροι για τον λόγο που κάνουμε την διαφήμιση, έπειτα σκεφτόμαστε την αγορά-στόχο που θέλουμε να απευθυνθούμε. Τους ιδανικούς δυνητικούς υποψήφιους πελάτες. Ιδανικός θεωρείται ο πελάτης που έχει τα χαρακτηριστικά που θέλουμε, εκατοντάδες πελάτες σαν αυτούς θέλουμε. Εάν δεν μπορούμε να τους προσδιορίσουμε με τα χαρακτηριστικά που θέτουμε, τότε, δεν μπορούμε και να τους βρούμε. Θέλουμε να απευθυνθούμε μόνο σε αυτούς που είναι πιθανότερο να αγοράσουν. 
3. Τι μήνυμα θέλουμε να περάσουμε μέσα από την διαφήμιση μας; Εκφράζουμε ξεκάθαρα το μήνυμα της διαφήμισης μας. Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι κάνουν 2 ερωτήσεις. 
·        Γιατί να το αγοράσω αυτό;

·        Γιατί να το αγοράσω από εσένα; 
Η επιτυχία της διαφήμισης είναι η απάντηση σε αυτές τις δύο ερωτήσεις. 
4. Επιλέγουμε το σωστό μέσο διαφήμισης. Για να επιλέξουμε το σωστό μέσο, θα πρέπει πρωτίστως να γνωρίζουμε σε ποιους απευθύνεται το μήνυμα μας. 
Τώρα απαντήστε στις εξής ερωτήσεις: 
·        ποιες εφημερίδες είναι πιθανότερο να διαβάζουν;

·        ποια περιοδικά;

·        ποια ραδιόφωνα είναι το πιθανότερο να ακούν;

·        ποια Web site επισκέπτονται;

·        χρησιμοποιούν το facebook;

·        που συχνάζουν;  
5. Γράφουμε όπως μιλάμε. Αποφεύγουμε τεχνικές ορολογίες και λέξεις που θα εντυπωσιάσουν. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πιο άνετοι να διαβάζουν με τον τρόπο που μιλούν.
6. Πουλάμε λύσεις όχι προϊόντα ή υπηρεσίες. Οι πελάτες μας ψάχνουν λύσεις στα προβλήματα τους. Δεν τους ενδιαφέρει το προϊόν ή εταιρεία μας, αλλά ούτε και εμείς προσωπικά. Το μόνο που τους νοιάζει είναι βρουν την καλύτερη δυνατή λύση στο πρόβλημα τους, όσο ποιο φθηνά και γρήγορα γίνεται. Το προϊόν ή υπηρεσία μας είναι ανάμεσα σε αυτούς και την λύση που ψάχνουν το οποίο τους κοστίζει χρήματα! Βρίσκουμε τις λύσεις που θέλουν οι πελάτες μας και τις γράφουμε στο κείμενο της διαφήμισης μας.
7. Αφιερώνουμε πολύ χρόνο στην επικεφαλίδα μας. Δεν βάζουμε στην κορυφή το logo και τα στοιχεία επικοινωνίας μας. Γράφουμε έναν τίτλο που θα τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη. Γράφουμε 10 τίτλους πριν αποφασίσουμε ποιον θα χρησιμοποιήσουμε. Ο τίτλος θεωρείται ως η διαφήμιση της διαφήμισης και θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία σε αυτόν. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο τίτλος διαβάζεται έξι με εφτά φορές περισσότερο απ’ ότι η υπόλοιπη διαφήμιση.
8. Ζητούμε από τους αναγνώστες, υποψήφιους δυνητικούς πελάτες μας, να κάνουν κάτι. Τους ζητάμε  να έρθουν και να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία μας. Τους ζητάμε  να επισκεφθούν την ιστοσελίδα μας, να μας πάρουν τηλέφωνο, ή να περάσουν από το κατάστημα μας. 
9. Επιλέγουμε την αποτελεσματικότητα από το design. Το σωστό design σε μια διαφήμιση θα πρέπει να είναι αόρατο.  Να αναδεικνύει τα σημεία που πρέπει χωρίς να παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Η διαφήμιση δεν πρέπει να είναι ωραία για να είναι ωραία, αλλά να πουλάει τα προϊόντα ή της υπηρεσίες της επιχείρησης μας.
10. Κάνουμε συνεχώς test. Η μέτρηση των αποτελεσμάτων της διαφήμισης αποτελεί το σημαντικότερο βήμα για την βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητας της. Εάν κάνουμε μια καταχώριση στην εφημερίδα και δεν μας έχει πάρει τηλέφωνο κανείς, τότε αλλάζουμε τον τίτλο ή την εικόνα. Τρέξτε ταυτόχρονα δύο ίδιες διαφημίσεις με διαφορετικό τίτλο σε δύο διαφορετικές εφημερίδες, και με διαφορετικά τηλέφωνα επικοινωνίας. Δείτε ποια δουλεύει καλύτερα. Στο internet η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης είναι ευκολότερη, είτε χρησιμοποιώντας το Google Adwords, είτε τις facebook Ads.
Αυτά ήταν 10 σημεία που θα πρέπει όλοι να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε μια διαφήμιση.
Οι αγοραστικές αποφάσεις, όλο και περισσότερων ανθρώπων, βασίζονται στις κοινές αξίες, τον ίδιο τρόπο σκέψης, και τις ίδιες προοπτικές που δημιουργούνται μεταξύ αγοραστή και πωλητή. Όταν μπορούμε να δημιουργήσουμε την αίσθηση στον υποψήφιο δυνητικό πελάτη μας ότι πραγματικά καταλαβαίνουμε τις ανάγκες του και ότι είμαστε πρόθυμοι με ειλικρίνεια να δώσουμε λύσεις σε αυτές, το καθιστούμε ανοιχτό, πρόθυμο να συνεργαστεί  μαζί μας.