Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Facebook: οι βασικές διαφημιστικές του αρχές

Facebook: οι βασικές διαφημιστικές του αρχές
Καθώς ο κόσμος και οι υπηρεσίες που προσφέρονται από τους παρόχους συνεχίζουν να εξελίσσονται και να αλληλοεπιδρούν, η ομάδα του Facebook θεώρησε χρήσιμο να περιγράψει τις βασικές αρχές που καθορίζουν τη διαφημιστική της πολιτική μέσω του Facebook, του Messenger και του Instagram.
Η ομάδα διαφημίσεων στο Facebook εργάζεται για την πραγματοποίηση ουσιαστικών συνδέσεων μεταξύ επιχειρήσεων και ανθρώπων. Αυτό από μόνο του θέτει τον πήχη ψηλά, δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι μπαίνουν στο Facebook, το Instagram και το Messenger για να συνδεθούν και να επικοινωνήσουν με τους φίλους και την οικογένειά τους.
Στόχος του Facebook είναι να εμφανίζει διαφημίσεις με τόση συνάφεια και χρηστικότητα, όσο και το άλλο περιεχόμενο που βλέπετε.
Αν αυτό γίνει αποτελεσματικά και με σεβασμό στο συνδρομητή, η διαφήμιση στο Facebook μπορεί, επίσης, να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας - όπως έδειξαν πρόσφατες έρευνες.


Χτίζουμε πρώτα για τους ανθρώπους
Η διαφήμιση είναι ο τρόπος με τον οποίο το Facebook μπορεί να παρέχει δωρεάν τις υπηρεσίες του. Όμως, οι διαφημίσεις δεν πρέπει να αποτελούν ένα είδος «φόρου» για την εμπειρία σας.
Οι διαφημίσεις θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο συναφείς και χρήσιμες, σε σχέση με τις άλλες δημοσιεύσεις που βλέπετε. Αυτό είναι σημαντικό και για τις επιχειρήσεις, επειδή είναι απίθανο να λάβετε υπόψη διαφημίσεις που είναι άσχετες ή ενοχλητικές.
Γι αυτό είναι σημαντικό θέμα η κατανόηση του κατά περίπτωση κοινού. Το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο καθορίζει ποιες διαφημίσεις θα εμφανίζονται σ’ εσάς, δίνει προτεραιότητα σ’ ότι σας αφορά περισσότερο κι όχι στο πόσα χρήματα θα πάρει το Facebook από οποιαδήποτε διαφήμιση.
Δεν διαθέτουμε αλλού τα δεδομένα σας
Το Facebook δεν διαθέτει προς πώληση προσωπικές πληροφορίες όπως το όνομά σας, τις αναρτήσεις που έχετε κάνει, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τον αριθμό τηλεφώνου σας σε οποιονδήποτε. Η προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών αποτελεί κεντρικό άξονα του τρόπου με τον οποίο σχεδιάστηκε το σύστημα διαφημίσεών του.
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να προσωποποιεί τις διαφημίσεις και να παρέχει στους διαφημιζόμενους σημαντικά στοιχεία σχετικά με την απόδοση των διαφημίσεών τους, αλλά χωρίς οι διαφημιζόμενοι να μάθουν ποιοι είστε.
Μπορείτε να ελέγξετε τις διαφημίσεις που βλέπετε
Κάνοντας κλικ στην επάνω δεξιά γωνία μιας διαφήμισης, μπορείτε να αποκρύψετε εύκολα όσες διαφημίσεις δεν σας αρέσουν ή να αποκλείσετε διαφημίσεις από έναν διαφημιζόμενο που δεν σας αρέσει.
Κάνοντας κλικ στο "Γιατί βλέπω αυτό;" βλέπετε περισσότερα σχετικά με το λόγο που εμφανίστηκε η διαφήμιση και μεταφέρεστε στις Προτιμήσεις Διαφήμισης.
Οποιοσδήποτε μπορεί να επισκεφτεί τις Προτιμήσεις Διαφημίσεών του, για να μάθει περισσότερα σχετικά με τα ενδιαφέροντα και τις πληροφορίες οι οποίες επηρεάζουν τις διαφημίσεις που βλέπει, και μπορεί να διαχειριστεί αυτές τις πληροφορίες, ώστε να λαμβάνει πιο σχετικές διαφημίσεις.
Η διαφήμιση πρέπει να είναι διαφανής
Θα πρέπει να είστε σε θέση να καταλάβετε εύκολα ποιος σας εμφανίζει διαφημίσεις και να δείτε τι άλλες διαφημίσεις προβάλλει ο ίδιος διαφημιζόμενος.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε η λειτουργία Διαφάνειας Διαφημίσεων η οποία σας επιτρέπει να επισκεφθείτε οποιαδήποτε σελίδα στο Facebook και να δείτε τις διαφημίσεις ενός διαφημιζόμενου, ανεξάρτητα από το αν αυτές εμφανίζονται ή όχι σε εσάς.
Αυτό όχι μόνο δημιουργεί διαφάνεια σχετικά με τη διαφήμιση στο Facebook, αλλά παράλληλα αυξάνει την υπευθυνότητα των διαφημιζομένων σχετικά με την ποιότητα των διαφημίσεων που δημιουργούν.
Η διαφήμιση πρέπει να είναι ασφαλής, χωρίς να χωρίζει ή να διακρίνει
Με προδιαγραφές που απαγορεύουν την έκφραση μίσους, τον εκφοβισμό κι άλλα είδη απρεπούς συμπεριφοράς, οι διαφημιστές υπάγονται σε αυστηρό πλαίσιο ώστε να αποφευχθούν διαφημίσεις οι οποίες δημιουργούν διακρίσεις –μάλιστα, πρόσφατα, το πλαίσιο αυτό και οι προδιαγραφές έγιναν αυστηρότερα.
Δεν επιτρέπεται η διαφήμιση να χρησιμοποιείται για την υπόθαλψη μίσους ή διακρίσεων και η διαφημιστική πολιτική του Facebook αποσκοπεί σ’ αυτό ακριβώς.
Πραγματοποιώντας προληπτικούς ελέγχους στις διαφημίσεις, με τη χρήση αυτοματοποιημένων και μη εργαλείων, αντιδρά άμεσα όταν οι χρήστες αποκλείουν ή επισημαίνουν κάποιες διαφημίσεις ως προσβλητικές.
Η διαφήμιση εξετάζεται ως προς το περιεχόμενό της, τη στόχευση, τη σελίδα προορισμού και την ταυτότητα του διαφημιζομένου. Στόχος μας είναι η αποτροπή και η κατάργηση περιεχομένου που παραβιάζει αυτές τις πολιτικές, χωρίς βεβαίως να φτάνουμε ως τη λογοκρισία του δημόσιου λόγου.
Η διαφήμιση πρέπει να δίνει δυνατότητες σε μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις
Πιστεύουμε ότι κι οι μικρότερες επιχειρήσεις πρέπει να έχουν πρόσβαση στα ίδια εργαλεία που στο παρελθόν ήταν διαθέσιμα μόνο στις ισχυρότερες εταιρείες, με μεγάλα τμήματα marketing.
Έχουμε εκατομμύρια διαφημιζομένους - από μικρές επιχειρήσεις έως συλλογικές οργανώσεις - που εξαρτώνται από εμάς για να φτάσουν στο ακροατήριο τους, ώστε να μεγαλώσουν και να δημιουργήσουν περισσότερες θέσεις εργασίας.
Εφόσον ακολουθούν τις προδιαγραφές και τις πολιτικές της κοινότητας του Facebook και συμβάλλουν στη διατήρηση της ασφάλειας των χρηστών, η πλατφόρμα θα εξακολουθήσει να δίνει τη δυνατότητα σ’ όλους τους διαφημιζομένους να προσεγγίσουν το κοινό τους και να προβάλουν τη διαφημιστική τους καμπάνια.
Βελτιώνοντας πάντα τη διαφήμιση
Το Facebook γνωρίζει πως τα προσδοκώμενα αποτελέσματα θα έλθουν μέσα από συνεχείς βελτιώσεις και επενδύσεις. Καθώς οι συμπεριφορές των ανθρώπων αλλάζουν, η πλατφόρμα προσαρμόζεται, ανταποκρινόμενη στα σχόλια και παρέχοντας βέλτιστες διαφημίσεις που βλέπουν οι χρήστες.
Για παράδειγμα, όταν οι χρήστες μετατοπίστηκαν στο κινητό τηλέφωνο, το Facebook ανταποκρίθηκε σ’ αυτή την αλλαγή. Γνωρίζοντας ότι για τη βελτίωση των υπηρεσιών του απαιτείται συνεχές feedback, θα συνεχίσει να ελέγχει και να ενημερώνει ορισμένες από τις λειτουργίες του, όπως οι μορφές διαφήμισης, οι μετρήσεις και τα στοιχεία ελέγχου διαφημίσεων.
Πηγή:Facebook Newsroom