Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

TIPS Πετυχημένος Πωλητής

TIPS Πετυχημένος Πωλητής  
Ο πετυχημένος πωλητής κάθε μήνα πετυχαίνει στον στόχο του άνετα, έχει πάντα νέες επαφές για να προσεγγίσει νέους πελάτες, δεν μένει ποτέ πίσω στην γραφειοκρατική δουλειά που έχει να διεκπεραιώσει και επιδεικνύει στο χρόνο σταθερότητα στις επιδόσεις τους.
Τι κάνει ένας πετυχημένος πωλητής;
Αισθάνεται και αναγνωρίζει τις ανάγκες του πελάτη του. Αντιλαμβάνεται τις κινήσεις  του πελάτη διακρίνοντας τα σήματα στον λόγο, την κίνηση του σώματος και τον ακούει με προσοχή. Ρωτάει και απαντάει πάντα με σκοπό το επιτυχημένο κλείσιμο, (πώληση) χωρίς να βιάζεται ή να αγχώνει τον πελάτη του.
Προετοιμασία
Ο πωλητής ξεκινάει οργανώνοντας την ημέρα του. Γράφει στο ημερολόγιο του τις εργασίες της ημέρας. Έχει πλήρη γνώση του τι θα κάνει σήμερα, ποιους θα δει και είναι πολύ καλά προετοιμασμένος για όλες τις συναντήσεις. Το χειρότερο σε ένα πωλητή είναι να είναι απροετοίμαστος σε ένα ραντεβού και να χρειαστεί να αυτοσχεδιάσει. Αυτός που αυτοσχεδιάζει είναι σίγουρο ότι θα αποτύχει.
Δημιουργεί Όραμα.
Όταν αντιληφθεί ότι ο πελάτης σκέφτεται με εικόνες φροντίζει να του δημιουργήσει το όραμα που θα το φέρει πιο κοντά στην απόφαση. Δημιουργεί ιστορίες και τις μεταδίδει στον πελάτη ώστε να την κάνει εικόνα του. Βρίσκει και χρησιμοποιεί τις κατάλληλες λέξεις για τον κάθε πελάτη και όταν χρειαστεί χρησιμοποιεί την σωστή χρήση της σιωπής για να έχει το καλύτερο αποτέλεσμα.
Έχει την ψυχολογία του Νικητή
Έχει πάντα ανεβασμένη ψυχολογία και δε τον πτοεί ποτέ όταν οι προσπάθειές του έχουν μικρά αποτελέσματα. Βρίσκει πάντα την ψυχολογία της επιτυχίας και του νικητή για αυτόν τον λόγο και γιορτάζει τις νίκες τους. Ενισχύει την αίσθηση της επιτυχίας και την ανταμοιβής έτσι ώστε να γίνετε πιο δυνατός.
Κάνει αποδοτική χρήση της τεχνολογίας.
Ο επιτυχημένος πωλητής χρησιμοποιεί όλα τα εργαλεία που μπορεί να βρει για να γίνει καλύτερος στην δουλειά του. Βλέπει το CRM της εταιρίας σαν εργαλείο παραγωγικότητας και όχι σαν εμπόδιο. Χρησιμοποιεί το ιντερνέτ μάρκετινγκ, ανακαλύπτει νέες αποδοτικότερες εφαρμογές για την επικοινωνία. Ενημερώνετε για την νέα τεχνολογία του διαδικτύου και πως θα την χρησιμοποιήσει  ώστε να τον κάνουν καλύτερο και αποδοτικότερο στις πωλήσεις.
Win - Win
Λειτουργεί με νοοτροπία win – win. Δημιουργεί σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού  με τον πελάτη του για να βοηθήσει στο κλείσιμο της πώλησης τον πελάτης να πάρει πιο εύκολα την απόφαση αγοράς. Ο πωλητής το πετυχαίνει αυτό με ανάλογες και κατάλληλες ερωτήσεις που κάνει στον πελάτη ώστε να του αποσπάσει αυτή την αμοιβαιότητα της σχέσεις τους.
Προβάλει με την γνώση του την ειδίκευσή τους στο προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάει.
Όταν ο πελάτης καταλάβει ότι ο πωλητής είναι ειδικός και γνωρίζει καλά το προϊόν ή της υπηρεσίες που του προσφέρει, είναι πολύ πιθανό να γίνει η αγορά. Επιμελώς και συνεχώς ο πετυχημένος πωλητής,  ανανεώνει την γνώση που απαιτεί ο τομέας τους για να είναι ειδικός σε αυτόν.
Προφίλ – φήμη.
Προσπαθεί να ανεβάσει το προσωπικό αλλά και το εταιρικό προφίλ με καλές μαρτυρίες που παίρνουν από πελάτες, ειδικούς στον τομέα τους, διασημότητες κλπ. Οι πελάτες του αναγνωρίζοντας την φήμη του έχοντας πολλούς λόγους να εμπιστευτούν τον πωλητή και να προχωρήσουν στην απόφαση της αγοράς.
Συμπεριφορά – εξωτερική εμφάνιση
Ο πετυχημένος πωλητής αναγνωρίζει σε ποια από τις κατηγορίες ανθρώπων ανήκει ο πελάτης του και μιλούν, συμπεριφέρονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο που ταιριάζει σε αυτούς. Μεγάλη σημασία έχει και η εξωτερική εμφάνιση του πωλητή, ντύσιμο περιποίηση προσώπου, καθαριότητα κ.τ.λ.  
Κλείσιμο της πώλησης.
Ο πωλητής ξέρει να αναγνωρίζει πότε είναι έτοιμος ο πελάτης να προχωρήσει στην αγορά. Για αυτό με τους ανάλογους χειρισμούς ο πωλητής κλείνει την πώληση. Ο πελάτης όταν είναι ευχαριστημένος από την πώληση θα ξανά επισκεφτεί τον πωλητή για μια νέα πώληση.
Εκπαίδευση
Ο πωλητής πρέπει να έχει θέληση για να γίνει πετυχημένος και πάντα έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης. Οι τρόποι για να γίνει κανείς καλύτερος είναι πολλοί (σεμινάρια, βιβλία, συμβουλές κλπ).