Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Στέλεχος Εμπορίας, διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)

Στέλεχος Εμπορίας, διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)
Το Marketing, η διαφήµιση και η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, αποτελεί έναν τοµέα κλειδί για όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να επιτύχουν αύξηση στις πωλήσεις τους, επιχειρηματική ανάπτυξη και γενικότερα να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους στο σύγχρονο απαιτητικό επιχειρησιακό περιβάλλον.
Το Στέλεχος Εµπορίας, ∆ιαφήµισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing) γνωστό διεθνώς και ως «marketeer» είναι απαραίτητο και µε σοβαρές υπευθυνότητες και σηµαντικές  προοπτικές. Αναλαβαίνει να προσδιορίζει επακριβώς το καταναλωτικό κοινό στο οποίο στοχεύει το προϊόν/υπηρεσία του, επιλέγοντας τις κατάλληλες τεχνικές για την ικανοποίηση των αναγκών του.
Αναπτύσσει τη βέλτιστη προώθηση και προβολή των προϊόντων ή και υπηρεσιών, επιλέγοντας τα απαραίτητα κανάλια διανοµής και διάθεσης, αλλά και επηρεάζει το καταναλωτικό προφίλ, µμεγιστοποιώντας µε αυτό τον τρόπο τα οφέλη της επιχείρησης. Με τη διεύρυνση του ανταγωνισμού και την πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά σήµερα, το Στέλεχος Εµπορίας, ∆ιαφήµισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing) είναι πλέον απαραίτητο και περιζήτητο σε κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως µεγέθους.

Το Marketing είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους επαγγελματικούς κλάδους παγκοσμίως και αποτελεί μονόδρομο για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης καθώς και της βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της, κάνοντας τους ικανούς Marketing Managers περιζήτητα στελέχη.
Το Στέλεχος Εµπορίας, ∆ιαφήµισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing) πραγματοποιεί έρευνες Marketing, (συλλέγει, μελετά και επεξεργάζεται τα πρωτογενή στοιχεία και πληροφορίες που αφορούν στον καταναλωτή, στον προμηθευτή, στον ανταγωνισμό, στους μεσολαβητές, στα διαφημιστικά μέσα και στην αποτελεσματικότητά τους)
  • Αναλύει την κίνηση της αγοράς, παρακολουθεί τον ανταγωνισμό και προβλέπει τον όγκο πωλήσεων
  • Πραγματοποιεί ποιοτικούς και ποσοτικούς ελέγχους σχετικά με τις πωλήσεις, τους πωλητές και τις μεθόδους πωλήσεων
  • Συμμετέχει στις διαδικασίες σχεδιασμού, εισαγωγής και ανάπτυξης νέου προϊόντος στην αγορά
  • Συγκεντρώνει στοιχεία για τις πωλήσεις, το κέρδος και τις επενδύσεις
  • Συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία τιμολόγησης του προϊόντος
  • Συνεργάζεται με τους ειδικούς για τη διαφήμιση, προβολή και προώθηση του προϊόντος
  • Εφαρμόζει τεχνικές προώθησης των πωλήσεων
  • Εφαρμόζει πρακτικές δημοσίων σχέσεων για την προώθηση του κύρους και της εταιρικής εικόνας ενός οργανισμού
  • Πραγματοποιεί πωλήσεις τελικού προϊόντος.
Η Επαγγελματική Αποκατάσταση για το Στέλεχος Εµπορίας, ∆ιαφήµισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing) ως επιλογές είναι:
  • Eµπορικές και Bιοµηχανικές Eπιχειρήσεις του Ιδιωτικού και ∆ηµόσιου Τοµέα
  • Nαυτιλιακές – Ξενοδοχειακές Eπιχειρήσεις και Tουριστικές µονάδες
  • ∆ιαφημιστικές Εταιρίες και ΜΜΕ
  • Πολυεθνικές Εταιρίες
  • Eταιρίες Παροχής Yπηρεσιών
  • Συµβουλευτική Eπιχειρήσεων
  • Τραπεζικούς Οµίλους
  • Ελεύθερος επαγγελµατίας ή δηµιουργία της δικής του επιχείρησης


Δεν υπάρχουν σχόλια: