Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

E-MARKETING DIGITAL MARKETING

E-MARKETING Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Κάθε διαδραστική μορφή επικοινωνίας που αναπτύσσεται μεταξύ μιας επιχείρησης και των πελατών της με την χρήση ψηφιακών μέσων, όπως το Διαδίκτυο, η ψηφιακή τηλεόραση, το κινητό τηλέφωνο,tablets κ.ά.
Το διαδίκτυο προσφέρει ευκαιρίες στις εταιρείες και τους καταναλωτές  αμφίδρομη επικοινωνία  και εξατομίκευση. Τα νοικοκυριά έχουν πλέον τη δυνατότητα της ευρυζωνικής σύνδεσης στο διαδίκτυο, η οποία είναι απαραίτητη για το γρήγορο κατέβασμα ψηφιακών αρχείων, βίντεο και μουσικής. αυτές οι δυνατότητες παρακινούν την ανάπτυξη πλούσιων διαφημίσεων σε μέσα που συνδυάζουν κίνηση, εικόνα και ήχο με αλληλεπιδραστικές λειτουργίες.
Η ψηφιακή διαφήμιση σήμερα συνδέεται άμεσα με το E-MARKETING
  • Άμεση, Αμφίδρομη (Interactive) και Εξατομικευμένη επικοινωνία
  • Μετρούμενη ανταπόκριση
  • Δημιουργία πελατειακής βάσης
  • Συγκέντρωση πληροφοριακών δεδομένων
Εργαλεία:
  • Website
  • Banners
  • Email
  • Google AdWords
  • Web 2.0
  • Search Engine Optimization (SEO)