Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

Ε-mail Μarketing

Ε-mail Μarketing
Μια μορφή άμεσου μάρκετινγκ το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως μέσο επικοινωνίας και αποστολής μηνυμάτων σε στοχευόμενο κοινό. Το Email Μarketing είναι μια πρακτική που χρησιμοποιούν πολλές επιχειρήσεις για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους και βασίζεται στην αποστολή  ενημερωτικών e-mail σε μία λίστα από λογαριασμούς email, με τελικό στόχο την πώληση ενός προϊόν ή μιας υπηρεσίας. Σαν πρώτο βήμα το Email Μarketing έχει σκοπό την αναγνωσιμότητα και καθιέρωση του brand μίας επιχείρησης δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ήδη αλλά και τους δυνητικούς πελάτες της.
Χρήσεις:
  • Είναι αποτελεσματικό, γρήγορο, εύκολο και με το μικρότερό κόστος. Είναι προσωποποιημένο και στοχευόμενο. Αυτοματοποιεί τις Campaign της επιχείρησης και παρέχει στατιστικά. Άμεση αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων/υπηρεσιών της επιχείρησης.
  • Αυτόματη αποστολή ενημερώσεων, αποστολή προσφορών, αποστολή ενημερωτικών δελτίων (newsletter) και αποστολή δώρων σε πιστούς πελάτες. Η αποστολή email μέσω μίας πλατφόρμας Email Marketing μπορεί να γίνει πολύ γρήγορα και εύκολα. Διατίθενται στο διαδίκτυο έτοιμα template προώθησης email που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε επιχείρησης ή μπορεί να προσθέσει κάποιο δικό της.
  • Το Email Marketing σε σχέση με την αποστολή μέσω ταχυδρομείου ή με την τηλεφωνική επικοινωνία είναι κατά πολλές τάξεις μεγέθους μικρότερό το κόστος του (έξοδα επικοινωνίας, εργατοώρες κ.λπ.) και πιο αποτελεσματικό βάσει των αριθμό των ατόμων που μπορεί κάποιος να έρθει σε επαφή. Η αποτελεσματικότητα του αυξάνει όσο η λίστα των επαφών σας είναι στοχευόμενη και το περιεχόμενο των email  σχετικό και ενδιαφέρον για τους παραλήπτες.
Προσοχή όμως  πρέπει να γίνεται σωστή χρήση του email marketing ,να μην χαρακτηριστούν τα email spam ή να παραβείτε την νομοθεσία. Η ελληνική νομοθεσία σας επιτρέπει να στέλνετε ενημερωτικά email προς πολλούς παραλήπτες, με την προϋπόθεση να υπάρχουν εμφανώς τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα του, καθώς και ένα link για διαγραφή από τη λίστα σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν επιθυμεί να λάβει άλλα ενημερωτικά email.

Τα οφέλη της χρήσης του Email Marketing, για την επιχείρηση που τα χρησιμοποιεί είναι πολλά. Μπορεί πραγματικά να βοηθήσει μία επιχείρηση να αυξήσει την αναγνωσιμότητα της και τελικά τις πωλήσεις της, αρκεί να χρησιμοποιείτε σωστά και πάντα με σεβασμό προς τους παραλήπτες.